XVIII. strokovni posvet "1+12" - NOVI IZZIVI (z otoka, z daljnega vzhoda, z one strani Atlantika...)

BREXIT z vidikov carinskega poslovanja in porekla blaga

 

Sprememba DDV direktive

 

Prihaja SIAIS2 – nov avtomatizirani uvozni sistem

 

Čas in kraj:

 četrtek, 6. junij in petek, 7. junij 2019

 

Hoteli BERNARDIN - Hotel Histrion, Portorož,

 

z začetkom prvi dan ob 9.00 in z zaključkom drugi dan približno ob 13.00.

 

hotel bernardin2


Za prenočitev imate na voljo sobe različnih cenovnih kategorij v Hotelu Bernardin, v bližnjem hotelu Histrion in v enako bližnjih Vilah Park. Za rezervacijo pokličite 05 690 7000, ali pišite na e-poštni naslov: booking@bernardingroup.si.  Pri rezervaciji navedite, da ste udeleženka ali udeleženec posveta 1 + 12,  in deležni boste posebnega popusta. (Turistična taksa je 1,27 EUR na dan, prijavnina 1 EUR za osebo.) Če boste ostali več kot eno noč, se pozanimajte o možnih dodatnih popustih, ki jih lahko nudi Grand hotel Bernardin. 

Izvajalci:

 

Strokovni izvajalci so dolgoletni sodelavci tega posveta. Profesionalno se ukvarjajo s temami, ki jih na posvetu pokrivajo in so torej najustreznejši sogovorniki za svoja področja:

 

Selena Rauter Razboršek,

 

Mag. Milan Kušer, 

 

Andraž Franjko, 

 

Mag. Marko Djinović,

 

Mag. Tanja Urbanija,

 

Ana Maček.

 

Uvod:

 

Pred petnajstimi leti smo posvet „1+12“ naslovili „Enakovredni partnerji v Evropi in v svetu“, narekoval pa ga je zanos ob vstopu Slovenije v družbo razvitih ekonomij. Danes pa zveni naslov „Novi izzivi“ sicer morda klišejsko, vendar je skoraj najprimernejši. Evropska unija je v obdobju pogosto nepredvidenih turbolenc, od katerih je brexit samo ena. Posamezna nacionalna gospodarstva iščejo nove poti in priložnosti v razpotjih, ki jih ponujajo z daljnega vzhoda, iščejo trdnejša partnerstva ob grozečih blokadah z druge strani Atlantika, pozorno spremljajo vplive odhajajočih na do sedaj notranji evropski trg, itd.

 

Tako se danes pred gospodarstveniki, še posebej pa pred izvozniki in tudi uvozniki odpira veliko več vprašanj, kot v preteklih letih. Na mnoga od teh vprašanj pa vam lahko odgovori XVIII. Strokovni posvet zunanjetrgovinskih delavcev Slovenije „1+12“.

 

Program zajema postopkovne in zakonske vidike odgovorov na omenjena vprašanja in aktualne izzive. Dvodnevno srečanje pa je tako kot vedno tudi priložnost za medsebojno izmenjavo mnenj in izkušenj med udeleženci, čemur je med drugim namenjeno neformalno srečanje ob skupni večerji.

Program:

 

    • Uvod

    • Zadnje spremembe carinske zakonodaje

    • 1.5. je potekel rok za ponovno oceno dovoljenj, kakšno je stanje sedaj?

    • Projekt za centralno vlaganje deklaracije

    • BREXIT

    • Sprememba DDV direktive v smislu ukinitve oprostitve DDV za pošiljke neznatne vrednosti

    • Prihaja SIAIS2 – nov avtomatizirani uvozni sistem

    • Hitro in transparentno »Centralno vlaganja uvoznih deklaracij«

    • Pregled novosti na področju ZZI rešitev za podporo zunanjetrgovinskim poslom

    • Transportna zavarovanja v mednarodni trgovini - aktualna vprašanja in skrite pasti

    • DDV spremembe in zanimivosti:

      • katere spremembe nas čakajo v prihodnosti  (pogled dve leti in več v prihodnosti)

      • konsignacije v tujini

      • verižni posli

    • Aktualne novosti in spremembe na področju porekla blaga

 

 

Kotizacija in prijava:

Kotizacija za udeleženca je 350,00 € (427,00 € z 22% DDV). Polna kotizacija poleg predavanj po programu in gradiv zajema še skupno večerjo in postrežbo v času posveta.

Vsak naslednji udeleženec iz iste organizacije ima 10% popust, cena s popustom je 315,00 € (384,30 € z 22% DDV).

Možna je tudi udeležba na samo enem od obeh dnevov. V tem primeru je kotizacija 185,00 € (225,70 € z 22% DDV). Kotizacija vsebuje gradivo z vsebinami celotnega posveta ter postrežbo v času posveta. Ob prijavi za en sam dan ob imenu in priimku prijavljenega zapišite opombo "samo prvi dan" ali "samo drugi dan".

Nakažete jo na ODIN d.o.o., Ljubljana,
TRR: SI56  05100 - 8010472985, sklic 00  19 - 0601,

med 1. in 6. junijem 2019 ali po prejemu našega računa.

Prijave sprejemamo do zapolnitve skupine:
- preko spletne prijavnice,
- po elektronski pošti: info@odin.si,
- po pošti: ODIN d.o.o., Stegne 21, 1000 Ljubljana
 

Prijavnica velja kot naročilnica. Odpoved mora biti pisna.
Pri neudeležbi brez pisne odjave do dneva izvedbe kotizacije ne vračamo.